As Redes Sociais como Motor das Empresas

Authors

  • Daniela Silva ISCAP

DOI:

https://doi.org/10.34630/tth.vi2.4682

Keywords:

Social Media, Marketing, Organizations

Abstract

Nowadays, social media assume an increasingly crucial and indispensable role in our lives. We tend to be connected 24/7 and the ease they give us is undeniable. Likewise, when we talk about online businesses, it is equally unthinkable not to question the role that social networks play for them. Are these the new marketing tool for companies? In this article, I present a reflection on the growing role of social networks as a promoter of companies, offering a thoughtful and grounded view on the topic.

References

Desconhecido. (2022). Marketing movido por valores.

Obtido de Library: https://1library.org/article/marketing-movido-por-valores-ma-novaconcep%C3%A7%C3%A3o-arketing.zk3e74py

Desconhecido, A. (2019). PRINCIPAIS VANTAGENS DAS REDES SOCIAIS PARA UM NEGÓCIO.

Obtido de LusoDados: https://www.lusodados.pt/pt/blog/vantagens-redes-sociaisnegocio/

Hopp, A. (07 de novembro de 2018). Por que minha empresa deve estar nas Redes Sociais?

Obtido de IPOG BLOG: https://blog.ipog.edu.br/comunicacao-e-marketing/minha-empresadeve-estar-nas-redes-sociais/

Sulz, P. (18 de março de 2020). O guia completo de Redes Sociais: saiba tudo sobre as plataformas de mídias sociais!

Obtido de rockcontent: https://rockcontent.com/br/blog/tudo-sobre-redes-sociais/

Bacelar, R. (21 de janeiro de 2022). As 10 redes sociais mais utilizadas em 2022.

Obtido de 4gnews: https://4gnews.pt/redes-sociais-mais-usadas/

Published

2022-07:-01

How to Cite

Silva, D. (2022). As Redes Sociais como Motor das Empresas . The Trends Hub, (2). https://doi.org/10.34630/tth.vi2.4682

Issue

Section

Artigos